نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

تیم فوتبال پشتیبانی پتانسیل صعود به مرحله دوم لیگ ۳ کشور را دارد

  • کد خبر: ۱۳۴۴۴۹
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
تیم فوتبال پشتیبانی پتانسیل صعود به مرحله دوم لیگ ۳ کشور را دارد
فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نزاجا گفت: تیم فوتبال پشتیبانی پتانسیل صعود به مرحله دوم لیگ ۳ کشور را دارد

گروه ورزش | شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم حسن مکفی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت تیم فوتبال پشتیبانی نزاجا پس از پیروزی مقابل مس نوین کرمان و صعود به مرحله سوم جام حذفی اظهار کرد: ما یک تیم خوب و منسجمی تشکیل داده‌ایم که غیر از این نتیجه هم انتظار دیگری از این تیم نمی‌رود. امیدواریم این موفقیت برای تیم فوتبال پشتیبانی نزاجا تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال پشتیبانی نزاجا در سطح خوبی قرار دارد و بازیکنان در آمادگی و سطح روحی و روانی بالایی قرار دارند. تیم سربازی پشتیبانی نزاجا در آماده‌ترین وضعیت خود به سر می‌برد. بازیکنان پرانرژی و آماده ظاهر شده‌اند و حضور این تیم در تاریخ تیم‌های خراسان بی‌نظیر خواهد بود.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نزاجا در خصوص هدف تیم فوتبال پشتیبانی نزاجا در لیگ دسته ۳ کشوری خاطرنشان کرد: فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است. ما سعی داریم نمایش زیبا و در عین حال جوانمردانه‌ای ارائه دهیم. این تیم پتانسیل صعود به مرحله دوم لیگ دسته ۳ کشور را دارد.

مکفی تصریح کرد: ما یک تیم نظامی هستیم. هر کسی که وارد مجموعه خدمت مقدس سربازی می‌شود، یک روزی هم دوران خدمتش به پایان می‌رسد و ترخیص می‌شود. قطعا از ظرفیت بازیکنان خوب سرباز استفاده خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم هنر، سرمایه و ظرفیت آنان به هدر رود.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ما سفیرمان امام رضا‌(ع) هستند، گفت: امیدوارم نماینده خوبی برای مردم شهر و استان خود باشیم و از فوتبال خراسان رضوی دفاع کنیم. با توجه به اینکه پشتیبانی نزاجا یک تیم نظامی محسوب می‌شود و بازیکنان و مجموعه سالم و بی‌حاشیه‌ای داریم، می‌خواهیم به فوتبال خراسان رضوی بها داده و در راستای سلامت این رشته ورزشی گام برداریم. هدف ما این است که بازی‌های سالم و بااخلاقی را پشت‌سر بگذاریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->